Apa Ana Buat Dekat Kelas Hari Ni?

Ana Myhusna | 19:44 | 0Comments |
Assalamualaikum! Huhahihehe.. Nak tau tak apa Ana buat dekat kelas hari ni? Hehehe.. Time belajat tu Ana dok lentok......... je kepala Ana! Haha.. Nak tidur jea rasa.. Ntah kenapa hari ni rasa cam nak tido..... jea! Heih Ana nie.. Kengkadang time belajar tu, tak tumpu perhatian pon..  Sibuk fikir bila nak balik.. Haha..  Kat sekolah agama pulak? Hurm.. Lagilah teruk! Dalah tak belajar! Aduyai.. Berkejaran sana sini.. Ish! Turun 1 kg berat badan Ana hari ni! Ahaha.. Eh, rasa-rasa korang, Ana kurus ke gemuk? Hehe.. Ana sedang sedang jea.. Tak terlalu kurus, tak larh gemuk sangat!! Hehe..
Time kat sekolah agama tu, Ana macam orang gila! Huhuhuhuhu.. Senang cite, Ana memang berperangai gila gila ckit kat sekolah.. Balik  sekolah, sampai sakit2 tekak! Kikiki.. Gelak banyak sangat! First2 bosan.. Baca novel bawah meja.. Haha.. Pastu bila ustazah keluar kelas, apa lagi? Terus berubah tempat! Semua berkumpul ikut kumpulan.. Alah.. Pompuan ngan  pompuan.. Laki dengan laki.. Cuma, takdelarh sumer lelaki satu group.. Ada yang buat group lain.. Pompuan pun sama.. Haha! Riuh rendah! Ada gak yang lepak luar kelas.. Hihi.. Nakal kan? Huhu.. Biasalah tu.. Dax2 zaman sekarang... ;D 
Okaylarh! Bye! Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Love you!