Hantu Novel

Ana Myhusna | 19:38 | 0Comments |
  
Hye! Hello.. Apa khabar?? Morning! Night! Afternoon! Evening!! Huhu.. Awak-awak semua ada kat mana?? Kat rumah?? Kat shopping complex?? Dimanakah awak awak semua?? Semoga korang berada dalam sihat sejahtera!! 
Ok! Siapa diantara korang, hantu novel? Huhu.. Ana suka novel Ain Maisarah!! Bukan novel dia jea.. Sume novel Ana suka.. Yng penting sernok dan menarik hati.. Buku cerita yang nipis-nipis ni dah tak main lah kan?? Hihi.. Cuba korang tengok balik semua novel yang pernah korang baca.. Yang korang kumpul selama ni.. Banyak tak?? Hihuha.. Klau pegi kedai buku, nak jea amik sume buku yang ada kan?? Rmbang mata... Ana pon smpai juling mata tengok sume buku yang ada kat perpustakaan tu.. Kan best tetiba ada durian runtuh! Sedar2 jea buku-buku novel bersepah atas meja.. Smua buku baru! Mesti bulat mata tengok.. Tak logik.. Tpi boleh jadik gak.. Dengan izin Tuhan.. Kihkih.. Sabo.. sabo.. Hehe.. Cuba korang pergi kat sini dan sini. Mesti terbeliak mata korang tengok novel-novel yang terlaris tu! Ana nk gak beli.. Tpi skarang dlam proses kumpul novel Ain Maisarah larh.. Habis baca satu buku baru boleh beli buku baru.. Tpi 1 jea.. So, I can't buy them at once.. Ermm.. :( 
But, it's okay.. Ana baca satu novel semiggu jea dah habis.. Insyaallah.. Kengkadang 2 minggu baru habis.. Kengkadang 2, 3 hari jea dh habis.. So, Ana rasa tak perlu sedih sangat kot.. Ana boleh hbis satu buku secepat mungkin.. 
Ha!! Tadi tu, yang Ana suruh korang klik tu, nk tau buku mana yang Ana nmpak cam menarik?? Yng kat sini, Ana teringin nak belik SEMUA!!! Huhu.. Yng kat sini, Pelakon Cinta & Mr. G, Cinta Sedingin Mint, Meh. sandar pada aku!, Kisah Naz Dan Khaalish, One Day You'll Be Mine.. That's all!! Okaylarh.. Selamat bertemu lagi di entry seterusnya!! Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

Love you!