Smashblast-My Fav Indonesian Band

Ana Myhusna | 19:55 | 0Comments |
 
Hye! Apa khabar? Sihat? Harini, Ana nak kenalkan korang dengan satu Band Indonesia yang terkenal! Ana minat sangat dengan band ni.. Ana minat diorang sejak tahun lepas.. Kawan Ana kenalkan kat Ana.. Nk kenal tak?  Nama band ni Smash! Ataupon ejaan lagi satu Sm*sh.. Ana pon tak taularh mana satu ejaan sebenar.. Tpi, klau tengok blog diorang, Smashblast. Itu kira nama fanclub ler tue.. Hhuhu.. Lagu popular diorang, lagu I Heart You.. 1st Album. Rmai orang lebih minat 1st Album diorang brbanding yang lain.. Klau nak tau, lagu tu memang menjadi kesukaan ramai sampai sekarang! Ntah kenapa larh.. Ana pon masih minat dengan lagu tu.. Jom kita dengar 1st Album Smash okayh? Sebelum tu, ini Official Youtube Smash --)) OfficialSmashID
 

Korang dengar skali jea, tentu jatuh cinta.. Macam nak dengar berpuluh kali! Korang dah jatuh cinta?? Nk jadi membership? Boleh jer.. Klik sini.. Ana tak pernah jadi membership.. Sekadar minat jea.. Tak selebih tu.. :) Klau nk jadi membership pegi kat situ ye.. Huhu.. Ana punya fav lagu Smash ni, lagu IHeartYou, yang kat atas tu, ngan lagu RinduIni.. Jom dengar..

Hehe.. Rindu ini terasa indahnya... Huhu.. Oklah.. Smpai sini sahaja.. Bye.. Assalamualaikum..
 

No comments:

Post a Comment

Love you!