I don't know how to say..

Ana Myhusna | 22:07 | 0Comments |
사랑해 ♥
Assalamualaikum!! Ada yang nak tidur dah ke? Janganlah tidur.. Jom lepak Blog Ana.. "Ish! Jahatlah Ana ni! Nak tidur pon salah ke?!" Haha.. Gurau jelah.. Nak tidur? Tidurlah.. Ana tak marah pon.. Lenkali boleh baca blog Ana ni.. Selamat pagi, kalau korang sekarang waktu pagi!! Jangan tidur jugak tau! Lepas sarapan pon, lagi jangan tidur! Nanti berat badan korang naik! Haha.. Sebenarnya, mood Ana sekarang mengantuk.. Tulah pasal asyik cakap pasal tido jea.. Nak tido.. Tapi takleh pulak.. Haha.. Habis nak buat apa? Buat bodoh! Haha.. Guwau je erk... Hari Ana menaip entri ni, pada hari Khamis bulan 4 tahun 2013. Besok, last sekolah.. Then, Sabtu & Ahad, Ana kena bukak buku 48 hours.. Non-stop! Kecuali solat, makan, mandi dan tidur. Haha.. Kerja harian kenalah buat.. Minggu depan hari Isnin, nak periksa dah.. Ada ujian untuk dax2 UPSR.. It's okay.. Ramai orang tengah doakan Ana sekarang ni.. Insyaallah.. Ibu, kawan baik & umat Islam yang lain.. Okay! Sekarang Ana nak fokus study! Haha.. Cakap pasal study.. Ana remember balik apa yang berlaku kat sekolah agama tadi.. Ustazah yang garang sangat dekat sekolah agama Ana tu.. Yang kening tak berhenti berkerut, mata bagaikan harimau.. Ish.. Gerun.. Oopp... Sudah jangan dox perli melebih.. Nak tau apa jadi kat sekolah tadi? Buat penat kitorang hafal sirah satu buku teks semata-mata nak hafal depan ustazah tu... Tengok-tengok, dia buat nota.. Bukan suruh hafal! Ish...... Takperlah... Kita memahami, menghayati san menghafal ilmu.. Bukan benda yang kurang berfaedah.. Apa pun, lepas dah hafal bukan main belambak tu.. Rasa macam ringan balik otak sebab terlepas dari persoalan dari ustazah. Senang citer.. Kuiz! Haha.. Okay.. Till then.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Love you!