10 Perkara Yang Yahudi Rahsiakan

Ana Myhusna | 17:29 | 0Comments |
Assalamualaikum semua! Tadi, Ana ada tengok info menarik di blog Kak Nabila. So, Ana nak share lah ckit.. Bila baca jea pasal ni, merah mata.. Perasaan geram dan marah pun merasuk dalam badan! Muka pon merah jea..  Haha.. Lebih dah tu.. Huhuhu.. Okay2.. Yahudi Israel banyak sembunyikan rahsia kepada dunia dan terutamanya kepada orang Islam. Kalau boleh memang diorang tak nak semua orang tahu pasal perkara-perkara ni....jom tengok apakah 10 perkara tu. 

 Israel merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia. Namun begitu rakyatnya tidak digalakkan merokok ciptaan mereka kerana mereka mengetahui tentang bahaya kandungannya.
 Israel mempunyai kepakaran mencipta vaksin dan mahir dalam bidang perubatan, namun kebanyakkannya untuk bangsa dari kalangan bukan Yahudi. Ini kerana mereka tahu terdapat ubat yang boleh merosakkan untuk jangka panjang. Penduduk israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian.
 Israel mengamal petua berikut di kalangan ibu mengandung. Kaum ibu Yahudi Israel akan mendengar suami mereka membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama semasa mengandung. Ini bertujuan untuk mendapat bayi yang bijak dan petah, ini kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan ibu adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan. Ini berbeza dengan cara yang biasa dilakukan dengan bercakap di perut.
 Israel mengubahsuai menu McDonald di Israel supaya berbeza dengan dunia luar. Contohnya, mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser.
 Israel membudayakan cara makan dengan mengajar rakyatnya memakan buah-buahan terlebih dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) diikuti buah-buahan akan menyebabkan rasa mengantuk dan lemah.
 Israel akan terus berusaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsha dan QubahShakhrah sejak 50 tahun yang lalu. Contohnya melalui penggalian bawah tanah supaya terjadi runtuhan.
 Israel berjaya memutar-belit sejarah dengan majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967. Sedangkan faktanya, Israel menyerang Negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merampas kota Al Quds dan Tebing Barat.
 Israel menyembunyikan fakta yang mana di Palestin, penduduk Kristian Palestin dan Islam Palestin bersama melawan penjajah Yahudi.
 Israel melatih pelajar-pelajar sekolah dengan latihan ketenteraan dalam acara sukan seperti menembak dan mamanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan dimasa akan datang.
 Israel mendominasi dunia dengan Hosni Mubarak menjadi tulang belakang Israel dan Amerika selama 30 tahun.

p/s: harap korang semua pun share tentang ni..biar semua orang tahu siapa yahudi yang sebenar!

No comments: