Autumn Di Hatiku!

Ana Myhusna | 13:05 | 0Comments |
Assalamualaikum! Siapa yang dah tengok citer nih? Angkat tangan! Huhu.. Ok ok.. Korang suka tengok citer ni? Ha! Kalau suka Ana pon suka.. Ana selalu tengok dekat www.tonton.com.my! Best yang teramat kot.. Tak sabar nak tengok ending dia.. Walaupun, citer ni sekejap jea.. Seminit je pon.. Tapi, Ana tetap happy! lagi-lagi bila tengok pelakon yang kiut miut semuanya.. 
Eh eh.. Ana terbaca pulak yang pelakon korea iaitu Kim Jin Sung idam sangat nak bercinta dengan gadis Malaysia seperti Hanez Suraya dan Ezzaty Abdullah! Nak tau tak kenapa? Ha! Jom tengok Kim Jin Sung nih suka perempuan macam ner? Ok ok.. Relax please.. Huhuhu.. Klik sini dan sini untuk lihat lebih lanjut!! Tu jelah kot.. Saje nak berkongsi.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Love you!