Banner baru! Kali ni lebih cute!

Ana Myhusna | 18:20 | 0Comments |
Assalamualaikum! Annyeong! Lame tak pakai bahasa korean ni erk? Haha.. It's okay, tak penting pon.. Ok ok.. Back to the topic. Tengok di atas! Banner baru!! Seronoknya I!! Haha..  Kali ni lebih cute berbanding yang lama.. Perghh.. Puji banner sendiri! Haha.. Ok ok.. Nak tengok yang lame ke? Nak sangat? Sangat sangat? Ok ok.. Relax please.. Klik sini untuk lihat! 
Dah tengok? Mana lagi okay? Ana rasa yang ni kot.. Huhu.. Sbenarnya, ada beberapa orang yang dh exchange banner dengan Ana.. Tapi, banner yang dorang letak tu banner lama.. Tapi malas pulak nak suroh dorang tukar.. Biar jelah.. Janji banner tu membawa orang yang mengkliknye ke sini.. Jangan ke tempat lain sudah.. Hehe.. Ok ok.. Selamat berbuka puasa! Sekarang pukul 6:18.. Huh.. Tak sabar nak buka nih.. Haish.. Ok ok.. Sabar itu separuh daripada Iman.. Huhu.. Ok.. Assalamualaikum.. 

p/s : Nak exchange banner? Sila inform Ana di Cbox! Klik pada Banner di atas dulu yea.. Bukan banner kat post nih.. Navigation tu lah.. Ok?  

No comments:

Post a Comment

Love you!