Selamat Pagi

Ana Myhusna | 06:58 | 1Comments |

Hai semua! Selamat pagi! Okay.. Ana sebenarnya tak tau nak cakap apa.. Just, bosan sangat pagi nih. Asyik baca buku jea. Siapa yang sedang menghadapi PSRA / UPKK dan lain-lain? Semoga korang semua berjaya. Ana nak minta korang doakan Ana berjaya yea..
Pagi ini Ana tengah baca buku Tauhid dan Feqah. Hurmm.. Penat sangat nih. Malam tadi pun asyik baca buku jea. Tapi, pukul 9:30 malam tuh Ana lepak dengan dua orang kawan lelaki Ana dekat wechat. Ingat tak entri lama Ana pasal Enemies becomes Friends tuh? Ha! Yang Ana lepak semalam tuh dengan dua orang lelaki dari geng yang selali buli Ana DULU tuelah.. Best tau lepak ngan diorang! Kitorang main teka-teki! Best giler..
Memula kat dalam kelas semalam, kat sekolah agama kitorang sms. Tapi, Ana sms dengan sorang jea budak lelaki tuh.. Bersebab kenapa Ana layan dia sangat-sangat. Lepas tue kan semalam, Ana bagilah diorang main handphone Ana. Ana bagi diorang main game. Lepastu, diorang pergi tengok pulak gambarnya. Ana marah sangat! Ana minta hp Ana. Lepastu, diorang sms Ana pujuk Ana sampai malam! Sweet gila kawan-kawan Ana nih. Ana takdelah sampai merajuk ke apa kea.. Tapi, diorang jea yang takut Ana tak suka dengan diorang. Bila dalam kelas, Ana tak pandang pun dekat diorang. Ana takde mood giler. Tapi, boleh pulak diorang ingat Ana tak suka dekat diorang! Ish ish ish.. Cett.. Ini dah macam bercerita pasal kat sekolah semalam nih! Haha.. Okaylah.. Taknak cerita panjang-panjang.. Nak sambung baca buku. Assalamualaikum