Maaf Dipinta

Ana Myhusna | 23:36 | 0Comments |
Assalamualaikum.. Okay.. Ana ambil kesempatan hari ni untuk memohon maaf sebab Ana tak dapat nk buka blog selalu atas sebab-sebab tertentu. Jadi, segala tutorial rewuest Ana akan jawab lambat ckit yea.. Sori sesangat! Tapi, jangan pula sampai tak buka langsung blog Ana! Tengoklah entri-entri yang sebelum nie.. Mana tahu menarik minat ke.. Oklah! Aba sebenarnya, tak boleh lama-lama.. Ada benda lain lagi nk buat nih! Ana tengah belajar programming selama cuti sekolah nie dengan mama Ana. Because of that Ana sibuk ckit.. Tapi, Ana nak luangkan masa kejaplah dekat blog nie.. Rasa cam lima minit pun jadilah! Viewers pun makin kurang.. Tapi, nasib baik still ada viewers.. Drpd takde.. Betul tak? Taulah blog Ana dah penuh dengan sarang labah2 kan? Haha.. Tu yang geli nak bukak! Kotor.. Banyak sangat sarangnya.. InsyaAllah, ada masa lagi Ana bersihkan sarang labah2 yg banyak dekat blog Ana ni yea.. Kalau ada kesempatan Ana luangkan lagi masa di blog! TTYL! Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment

Love you!