Good Morning!

Ana Myhusna | 06:09 | 1Comments |

Morning semua! Heyy.. Jangan menguap lagi.. Haip! Dah solat subuh ke belum ni? Kalau dah, bagus.. Kalau belum, pergi solat cepat... Dah gosok gigi belum? Gi gosok cepat.. Hehe.. Ok.. Entri ni tak panjang mana pun.. Just nak ucap selamat pagi semua!



Okay.. Lepas solat, buat apa? Jangan tidur balik.... Buatlah solat sunat ke.. Baca Quran ke.. Cehh.. Cakap je tau kan Ana nih? Dia sendiri ntah buat ke tak tu?? Okaylah.. Kalau Ana pun, lepas solat tidur.. Wakaka.. Since harini, Ana puasa ganti.. Ana taknak tidur.. Tapi, nak buat kerja lain.. Kalau tak nanti bangun tidur je pergi dapur cari makanan.. Haha.. Okaylah.. Assalamualaikum semua..



P/S : Alya, kita tak faham yang Alya cakap nak tukar perkataan 'Girls Life' tu, kat sekolah nanti terangkan eh? Hee..

1 comment:

Love you!