Pilih-pilihkan.. ^^

Ana Myhusna | 09:43 | 9Comments |

Hai semua.. Wahh.. Penatnya edit blog.. Ni baru tukar tema.. Belum tukar design.. Kalau tukar design sekali..boleh pengsan Ana dibuatnya! Kalau korang tengok balik,, yg bezanya tema kan? Dah tak banyak EXO tukan? Hoho.. Ana tukar tema Eiffel Tower! Cantik kan? Haktuih.. Masuk bakul angkat sendiri! Haha.. Oklah.. Tu pun, lepas Ana minx bantuan family n kawan-ii untuk pilih mana lagi cantik. Lagi-ii bakground. Haishh.. Poning pale pikir.. Sbb dedua bg tu nampak cantik. Boleh checkout kat fanpage Ana.. Well.. Takde respons.. Ana suh kengkawan Ana respon, sumer respon kat chat.. Yoler.. Kawan Ana kata blog ni dh sunyi.. Boleh Ana cakap... "Do I care?" haha.. itu pulk ye.. Biar sunyi..Asalkan jangan selalu dikutuk / disabotaj macam dulu lagi sudah.. Buat sakit jantung jekk! So, ni dia lagi satu, Ana nak tanya.. Hehe.. Since tema blog dah tukar, Ana kenalah tukr banner sekali kan.. Dah sekian lama Ana tak tukar banner hitam putih Ana tuh.. Boring je tengok. So, apa pendapat korang tntang banner baru yang Ana buat ni? Korang bolehlah tolong pilihkan banner mana yang comel.. Ana reti buat je.. Tapi, x reti pilih.. Cepat rambang mata haihhh..






Hah! Yg mana satu.. Haha.. Nampak cam semua fail je.. Biasalah.. Ana mana expert benda-ii camni.. Silap-ii, kalau buat untuk orang boleh jadi jahanam hah! Yg bawah sekali gerak-ii ni.. Ana dah ada perasaan bahawa banner tu bakal faillll.... Okk.. Takpe.. So, nanti besok dah masuk bulan Jun kan? Tak sabar untuk Jun story .. Tp, bukan besok terus update.. Tunggu Ana hadapi bulan Jun dulu baru ada story.. Okay? Assalamualaikum.. ^^

9 comments:

Love you!