15 Minutes Please..

Ana Myhusna | 01:08 | 0Comments |

Hai! Hello! Okay.. Lama Ana tak update right? Update pun tutorial jelah.. Ana tak tau nak citer apa since Ana duk rumah je.. Nak cari topik, malas lak ann.. Hehe.. Pergi holiday tu mmg ada,, tapi ntahlah.. rasa cam malas nak taip.. Hehe.. Okay-ii.. Since, lusa Ana nak balik kampung.. so, x dpt nak berblogging sangat... So, Ana nak share ngan korang video yang bermanfaat untuk korang tengok. Ana tak ingatlah sama ada Ana dah share ke belum video-ii ni kat entry-ii sebelum ni.. Ana share jelah.. Huhu.. Lagipun, daripada asyik tengok video artis je.. kpop je.. (ahakss.. kaulah tu husna oii.. kpopopp).. ^^ Kalo dulu duk asrama, selalulah orang nak share video-ii ni kat asrama.. kot-ii terlalai.. Tapi, bila dok rumah.. takde orang nak ingatkan.. So, beringat-ingat sendiri jeler...


Video ni Ana ada tgk kat asrama.. Lawak-ii pun,, ada pengisian kan? ^^


Ni pun sama gak.. Ana pernah tgk kat asrama.. Sedih dan ada pengisian. Cubalah fahamkan video ni.. Siyes,, terdiam kalau tengok.


Aku ingin berubah....tapi...
"Barangsiapa yang hari ini, dia lebih baik dari semalam, maka dia dari kalangan mereka yang beruntung. Barangsiapa yang hari ini, dia sama seperti semalam, maka dia dari kalangan yang rug."-Hadis Riwayat Al-Bukhari dan Muslim




Okay! Ana share 4 video ni je dulu. In Shaa Allah,, kalau Ana rajin lagi, Ana share lagi banyak. Hehe... Sambil-ii tu Ana boleh gak amik pengisian dan belajar.. ^^

No comments: