2015

Ana Myhusna | 09:53 | 0Comments |


Today is the last day of 2014! Yeay! 2015 is waiting for us tomorrow.. Tarikh masuk sekolah pun dh dilewatkan.. Uisshh.. Org x sabar nak pergi sekolah nih!! Haha.. Ready pun tak lagi.. Kasut tak beli lagi.. Buku sekolah pun tak beli lagi.. Hoho..
So, azam baru untuk tahun baru nih?? Apa azam korang? Azam Ana........hurmmm.. hehe.. act, kalau nak disenaraikan mmg banyak.. Tapi, azam paling tinggi nya tulah.. Ana nak belajar betul-ii! Ana nak jadikan 2015 ni lebih baik daripada 2014. Nak kata pelajaran mencorot tu tak jugekk.. Periksa akhir tahun Ana okay je.. Paling baik daripada periksa-ii yg sebelum tu.. Berkat usaha dan tawakal.. tapi, 2015 ni Ana nak jadikan tahun yang lebih baik dari tahun-ii sebelumnya.. In Shaa Allah.. Ana usaha.. ^^
So.. Ana nak kongsi satu hadis nih!
"Sesiapa yang menempuh satu jalan kerana mencari ilmu, maka Allah akan memudahkan baginya jalan ke syurga"
-Hadis Riwayat Muslim-
Okay! Semoga hari ini lebih baik daripada semalam dan esok lebih baik daripada harini.. In Shaa Allah.. Seminggu lepas sekolah start, In Shaa Allah, Ana n family pergi umrah....dengan nenek Ana sekali! Yeayy.. So,, Ana nak doa banyak-ii kat sana. Paling penting, berjaya dunia dan akhirat. Amin.. In Shaa Allah..

So, have a nice day and have a nice new year! Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Love you!