Happy Eid Mubarak

Ana Myhusna | 09:49 | 2Comments |


Selamat hari raya kepada semua yang membaca blog Ana sekarang! Kalau terbuat salah..ke.. kan.. sama ada secara langsung mahupun ntak langsung. Harapnya, boleh dilupakan segala kesalahan yang Ana dah buat kat korang! Kita sama-sama memaafkan antara satu sama lain di pagi raya yang sangat ceria ini! Cewahh.. Apapun,, kalau ada terguris di hati,, terasa ke, ataupun Ana pernah buat salah kat korang tapi tak terperasan pulakk.. Ana mintak maaf sangat2. People makes mistakes. Nobody's perfect. So, jomlah kita saling memaafkan orang lain.. Okay?

Sekalai lagi,, selamat hari raya korang! Jangan makan lemang banyak sangat,, nanti berat naik balik. Jangan gelojoh sangat makan,, tak pasal2 tercekik.. Hehe.. Minta maaf sekali lagi,, kalau ada buat salah. Even tak buat salah maafkanlah Ana macam mana sekali pun.. Hehe.. Maaf zahir dan batin..
So,,  Assalamualaikum!