Now is Zulkaedah

Ana Myhusna | 13:14 | 1Comments |

Okeh! Syawal dah habis dah semalam!! Bulan Zulkaedah sudah tibaaa.. Hehe.. Lepas tu bulan Zulhijjah n tahun baru.. Laju je masa berlalu kan? Dah nak akhir tahun hijrah.. Tahun masihi pun nak habis dah ni kan? Get reaady untuk azam tahun depan pulak... N pastikan azam tahun ni terus terusan diamalkan. Tau tak apa azam Ana taun ni? Ana takde bagitau ehh?? Okeh.. Azam Ana tahun ni ........ nak jadi lebih baik dari semalam dan pastikan esok lebih baik dari hari ni.. In Shaa Allah. Ana ikut je.. Lagipun iman kita naik turun. Kengkadang bila diuji iman tu.. kita tak dpt nak tempuhi. Kadang2 dapat kan..

Okehlahh. Petang ni Ana akan balik asrama.. Periksa akhir tahun pun nak dekat dah..Doakan Ana berjaya.. Okeh? Doakan Ana cemerlang untuk PAT. N next year,, doakan Ana dapat belajar baik2 untuk PT3 n berjaya!! In Shaa Allah.. ^^

Okeh Assalamualaikum.. ^^

P/S

Jom sama-sama amalkan.. ^^